قدس آنلاین-ایلام: مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در قالب طرح طاها، تا کنون از 2 هزار و 400 واحد تولیدی، خدماتی، مراکز عرضه و واحدهای صنفی استان بازرسی به عمل آمده است.

بازرسی از 2 هزار و 400 واحد تولیدی و صنفی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام،مهناز همتی توجه مردم به علامت استاندارد ایران در هنگام خرید را خواستار شد و اظهار داشت:کارشناسان این اداره کل به منظور بررسی وضعیت اقلام موجود در بازار و واحدهای تولیدی، به صورت دوره ای و سرزده، کالاهای در حال تولید یا عرضه بازرسی و ارزیابی می کنند.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح طاها، از واحدهای تولیدی و خدماتی استان بیش از 200 بازرسی انجام شده است، افزود: در این مدت و در قالب این طرح، از مراکز عرضه و واحدهای صنفی نیز بیش از 2 هزار و 400 بازرسی انجام شده است.

مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به صدور 30 تأییدیه آسانسور در استان ایلام، افزود: این تعداد گواهی تأییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور مربوط به آسانسورهای نصب شده در مناطق مختلف استان بوده است.

مهناز همتی بیان داشت: در مدت یاد شده، بیش از یک هزار و 800 مورد بازرسی از آزمون و علامت گذاری وسایل سنجش سبک در سطح استان انجام گرفته است.

وی یادآور شد: 41 مورد صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد و یک هزار مورد بازرسی از نازل های عرضه سوخت مایع ، بازرسی از 34 باسکول ثابت همکف، آموزش بیش از 4 هزار نفرساعت آموزش به مدیران کنترل کیفیت و کارکنان، برگزاری دوره های آموزشی استانداردهای کشور عراق، کارگاه آموزشی تولید محصولات سالم و ارگانیک، مصالح ساختمانی(بتن آماده، سامانه نظارت بر اجرای استاندارد، مالیات بر ارزش افزوده، آشنایی با نحوه تدوین استانداردهای بین المللی)، تربیت فرزند، خانواده متعالی، معرفت و بصیرت حسینی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و خانواده، از اهم اقدامات این اداره کل در سالجاری بوده است.

 مدیرکل استاندارد ایلام خاطرنشان ساخت: انعقاد تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، دانشگاه ایلام، اداره کل محیط زیست استان، اتاق اصناف استان، سازمان نظام مهندسی ساختمان، جهاد دانشگاهی ایلام، صدا و سیمای مرکز ایلام و افتتاح دفتر استاندارد سازی در دانشگاه ایلام و پارک علم و فناوری از دیگر اقدام های این اداره کل در نیمه اول سال جاری بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.